Warning: A non-numeric value encountered in /home1/abtazpan/public_html/wp-content/themes/tower/includes/core/codeless_slideshow.php on line 59
class="rtl post-template-default single single-post postid-1680 single-format-standard header_6 header_shadow_full header_tools_divider wpb-js-composer js-comp-ver-4.9 vc_responsive">

(کسی که پول و وقت شما را هدر نمی دهد ، حرفه ایست - A Leaner , Meaner Professional)


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home1/abtazpan/public_html/wp-content/themes/tower/includes/view/blog/loop-index.php on line 49

TP-LINK کوچک‌ترین روتر مسافرتی دنیا را معرفی کرد

TP-LINK کوچک‌ترین روتر مسافرتی دنیا را معرفی کرد

 
کوچک‌ترین روتر مسافرتی TP-LINK

شرکت چینی TP-LINK کوچک‌ترین روتر بی‌سیم مسافرتی دنیا را با قابلیت انتقال اطلاعات با سرعت ۱۵۰ مگابیت در ثانیه رونمایی کرد.

روتر جدید شرکت TP-LINK که TL-WR702N نام دارد، در دسته‌ی نانو روتر‌ها قرار می‌گیرد و مناسب برای کاربران موبایل و کسانی است که همواره در حال مسافرت هستند. از مزایای این روتر می‌توان به استفاده از آن در هتل‌ها برای به اشتراک گذاری سرویس اینترنت بین چندین دستگاه مانند لپ‌تاپ، تلفن، تبلت یا کنسول‌های دستی اشاره کرد.

tplink1  TP-LINK کوچک‌ترین روتر مسافرتی دنیا را معرفی کرد tplink1

این روتر مربع شکل، ابعاد ۵.۷ در ۵.۷ سانتی متر دارد و ضخامت آن تنها ۱۸ میلی‌متر است. در حالی که این روتر بسیار کوچک است، اما چیزی از برادران بزرگ‌تر خود کم ندارد. روتر TP-LINK از سیستم فایروال داخلی برای امنیت شبکه بهره می‌برد و از شیوه‌ی رمزگذاری WEP به WPA2 پشتیبانی می‌کند. قابلیت‌هایی مانند سرور مجازی، پورت راه‌انداز، QoS، UPnP، DMZ، سرور و کلاینت DHPC، سیستم حفاظت DoS، فیلترهای مک و امکانات دیگر در این روتر قابل مشاهده هستند.

tplink3  TP-LINK کوچک‌ترین روتر مسافرتی دنیا را معرفی کرد tplink3

این دستگاه کوچک قابل حمل، توانایی استفاده به عنوان اکسس پوینت، روتر، کلاینت، تقویت کننده (repeater) و بریج را در خود دارد.

درگاه شبکه (LAN) در این روتر کوچک، ۱۰/۱۰۰ است و از درگاه USB نیز پشتیبانی می‌کند.  این روتر با نام تجاری TP-LINK 150Mbps Wireless N Nano Router به قیمت ۲۴.۹۹ دلار به فروش می‌رسد.

  • Posted by admin
  • On 01/06/1394
  • 0 Comments
  • 0 likes

0 Comments

Leave Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *